
سلامامروز خبر دار شدم در مورد اعلام آمادگی خود برای بازرسی شرکت رد صلاحیت شدم با آنکه من در همین هیئت مدیره به عنوان بازرس علی البدل هستم تعجب نکردم چرا که این آقایان بدرستی میدانند که من گند بعضی از کارهای آنها را میدانم و اگر به عنوان بازرس تعیین شوم البته جلو کارهای اشتباه آنها را میتوانم بگیرم مواردی را که میدانم نمی توانم در حال حاضر افشاء کنم چرا که منتظر گزارش بازرسان فعلی هستم ببینم آیا در گزارش آنها این موضوع درج میشود یا خیر و این بازرسان کار خود را به خوبی انجام داده اند یا خیر و آنوق...
ادامه مطلب
سلام خطابم به اعضاء محترم شرکت می باشد حقیر به عنوان علی البدل بازرس شرکت هستم و حق دارم هر جا که ببینم خطائی رخ میدهد آنرا اعلام و چاره جوئی کنم هر چند بازرسین محترم خود دقت لازم را نداشته باشند که نداشتندxa0 موافق و مخالف بازی را کنار گذاشته و سعی و کوشش خود را برای انجام فروش باید به کار بگیریم ولی از راه درست آن نه اینکه با .............. از اعضاء محترم امضاء زورکی گرفته شودxa0 و حق و حقوق آنهاxa0 پ...
ادامه مطلب