سلام
خوب مدتی بود که کار اصلی این وبلاگ تعطیل شده بود چرا که کار تعاونی پایان یافته و اراضی آن به ثمن بخس به فروش رسیده و دیگر تعاونی وجود خارجی ندارد که از آن صحبت شود چه باید کرد آنرا تعطیل کنم و خلاص به نظر میرسد باید تصمیمی جدی بگیرم و کار دیگری را آغاز کنم
پس
مقال دیگری را آغاز میکنیم میگویند که تو دیپلمه هستی و شایسته نیست که در مواردی سخن گفته و کاری انجام دهی در پاسخ چنین انسانهای ظاهر بینی باید گفت آنچه که تجربه به انسان می آموزد وزین تر از آموزشهای آکادمیک میتواند باشد چرا که اگر در دانشگاهها و پشت میز شاگردی نشسته و فقط سخنان استادان و خبرگان را شنیده باشد و در عمل آنها را مورد بهره برداری قرار نداده باشد هنوز هم میتوان گفت خام ،خام و خام ولی وقتی در. اجازه دهید یک مطلبی را در این مورد باز کنم
بعضی از انسانها حقوق بگیر هستند یعنی منتظر آخر ماه هستند که خود به خود در آمد آنها به حسابشان واریز گردد مانند آن کرمهائی که در کنار حوض به صورت فنری خوابند و تمام
بعضی دیگر از انرژی بسیاری بر خوردار هستند (البته این از ژن خوب بودن مجازی اعلام شده رانت خواران فرق دارد اما به معنی واقعی و اصلی آن ژن ارتباط دارد )لذا با شیرجه زدن در آبهای خروشان ماهی های بزرگ را گرفته و درآمد های آن چنانی برای خود دست و پا میکنند
حالا برگردیم به اصل ماجرا در دانشگاه هم هستند کسانی که بجای در جا زدن در تئوری کلاس آنها را به عمل نزدیک میکنند و تجربه های شایانی هم بدست می آورند و آنها بسیار فعال هستند و قابل احترام اما در خارج از جریان آکادمیک و در میدان تجربه کسانی هستند که دست دیگران را شاید به حالت شهودی و شاید تجربی از پشت می بندند و گوی سبقت را از آنان پیشتر میرانند و شاید در مدخل جریانات اقتصادی فراتر از آنان و بادیدی بهتر و تجزیه تحلیلی آگاهانه تر وارد شده و پیش بینی های بسیار کار آمد تری داشته باشند
از این پس این وبلاگ را در اختیار این دوستان قرا میدهم تا چنانچه نظری داشته باشند بیان کنند و در اطلاع رسانی شرکتی بی غرضانه و آگاهانه داشته باشند
اولین مطلبی که به نظر من میرسد تا به آن با نظری موشکافانه و همراه با دقت کافی انداخته شود موجودیت پنج بعلاوه یک است که سالیان درازی است ذهن من را به تکاپو انداخته که چرا و برای حل کدام معضل تشکیل شده است بعید به نظر میرسد که فقط و فقط برای معضل انرژی اتمی کشور ما تشکیل شده باشد چرا که جلسات مکرر آن در طی سالیان دراز مشکوک به نظر میرسد حا ل آنکه در این فاصله تکلیف چندین کشور روشن شده است نظیر مصر و لیبی و سودان و غیره
خواهش من این است که هر کس در مورد پنج بعلاوه یک مطلبی ،نظری، ایده ای یا انتقادی دارد به ایمیل حقیر که در بالای سمت چپ وبلاگ درج است با سر فصل (پنج بعلاوه یک) ارسال دارد تا من بتوانم آنرا در وبلاگ قرار دهم تا دیگران هم بتوانند با ملاحظه آن مطالب نظرات خود را ارسال دارند و در این میان بتوانیم حقایقی را روشن نمائیم
نظر من
پنج بعلاوه یک به دلایلی دیگر تشکیل شده بود و برای آنکه افکار عمومی جهانیان به حقایق و عملیات آن پی نبرند انرژی اتمی ایران را بهانه تشکیل آن قرار داده بودند
دادتعاون(لطفا برویدصفحه نخست)...ما را در سایت دادتعاون(لطفا برویدصفحه نخست) دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 53