دو وبلاگ کامنت کلمه و خیلی حرفهای دیگر
دوستان عزیز: دو وبلاگ کامنت کلمه ی که گذاشته شده است، را در زیر به نظر شما میرسانم. از دو وبلاگ کامنت کلمه مربوط به علی آقا، بوی نا آشنائی به مشام میرسد. نظیر همان سخنانی که در زمان انتخابات هیئت مدیره ، توسط ایادی درج میگردید، تا بتوانند تبرعی کار کنند. که در جریان هستید پوچ در آمد.
ما، مثلا اعضاء قوه ای هستیم. که یکی از قوای این کشور است. اگر ما سخنی نسنجیده بر زبان جاری سازیم. وای به حال دیگران.
تصمیم اینکه، زمین 178 هکتاری شهید بابائی، با زمین 14 هکتاری منطقه 22 شهرداری، عوض شود. نه تصمیم شخص جناب آقای شفیعی خورشیدی ، نه من و نه دیگر اعضاء هیئت مدیره قبلی، بلکه این تصمیم در مجمع عمومی شرکت تعاونی مسکن قضات و کارمندان دادگستری استان تهران مورد بحث و دقت قرار گرفته. و با عنایت به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی ، تصویب گردیده است. که صورتجلسات آن در دفتر شرکت موجود است. که به امضاء هیئت رئیسه وقت مجمع عمومی رسیده . و هم نسخه ای از آن در اداره تعاون موجود است. و حتما کسانی که با حقوق سرو کار دارند. میدانند. که تصمیم مجمع عمومی شرکت، برای کلیه اعضاء چه آنان که در جلسه حضور داشتند، و چه آنها ئی که غایب بوده اند. یکسان قابلیت اجرا دارد. وتغییر پذیر نیست.
علی آقای محترم: زمانی که مجمع عمومی تشکیل شده و تصمیم گیری میکرد. شما کجا تشریف داشتی. و چرا آن موقع مهر سکوت بر لب گذاشته بودی. و حالا اگر منظورت ابقاء 5 ساله شرکت است. که بر آورده شده. و ما هم چون ، مجمع آن را تصویب کرده. قبولش داریم دیگر چه میخواهی و چرا نق میزنی .
من شخصا شرمندگی خودم را، به عنوان یک عضو شرکت تعاونی، و هم چنین عضو یکی از قوای سه گانه این کشور،که سرو کارش با حقوق است. از سخنان یاوه ای که این علی آقا نام، که خود را هم معرفی نکرده است. اعلام میکنم. صد البته توسط پلیس محترم فتا قابلیت، اینکه آی دی این شخص محترم مشخص گردد، وجود دارد.
به علی آقای عزیز، و حتی دیگر کسانی که چنین سخنان گزافی را میرانند، و بیراهه را نشان میدهند. با جرات و صراحتا میگویم. راه همان است که رفته شده. و بر گشت پذیر هم نیست. حرف مفت نزنید. اجازه دهید. هیئت مدیره جدید که اکثریت آنرا قضات محترم و عالیقدر تشکیل میدهند. به جز آن اقلیت که میشناسید. کار را به خوبی و خوشی به اتمام رسانند.
تازه بعد از تصمیم گیری مجمع عمومی شرکت "ما " ، مراتب در مجامع عمومی و هیئت مدیره های تعاونی های دیگر، عضو این اراضی، مطرح و مورد قبول واقع گردیده است. که این خود، جای هر گونه صحبت و سخنان بیهوده را، بسته و با توجه به این تصمیم بلا معارض
توسط اعضاء هیئت مدیره منتخب شما (هیئت قبلی ) به مدیریت عاملی جناب آقای شفیعی خورشیدی و دیگر اعضاء گروه اجرائی شورای هماهنگی تعاونیها آقایان (اسماعیلی ، حسینی ، علی اوسط ،حیدری ) اقدامات لازم، جهت اخذ سند مالکیت و جواز ساخت برای 14 هکتار انجام گرفت. که ارزش افزوده این زمین 14 هکتاری به متری پنج ملیون تومان ارتقاء یافت. و گرنه برابر کارشناسی ابتدائی متری سیصد هزار تومان بیشتر ارزش نداشت.
کل مبلغ در یافتی، در حدود 715 میلیارد است کم و بیش، که اگر آنرا بر 143000 تقسیم کنید، که مساحت زمین است. برای هر مترمربع زمین 14 هکتاری قیمتی برابر 5 ملبون تومان در نظر گرفته خواهد شد. یعنی 1666 % ارزش افزوده ایجاد شده که نتیجه تلاش هیئت مدیره قبلی بوده است.
از طرف دیگردر زمان تعویضاراضی ، جناب سرهنگ کریمی عضو ارشد ارتش جمهوری اسلامی، در اراضی منطقه 22 در جلسه ای فرمودند.
""" بله، طبق فرمان مقام منیع ولایت، ارتش باید، 2000 واحد ساخته شده تحویل میداد. که این دو هزار واحد میبایست در زمینی به مساحت 30000 متر، یعنی سه هکتار ساخته میشد. که قرار شد. زمینی برابر 14 هکتار ازاراضی ارتش جمهوری اسلامی کسر گردد. و در مقابل، وظیفه ساخت 2000 واحد از ارتش خواسته نشود. یعنی در ازاء عدم ساخت 2000 واحد، 11 هکتار زمین تقدیم تعاونی های 11 گانه گردیده است. """
از سوی دیگر، از طرف شهرداری برای 563 هزار مترمربع تراکم، دیناری دریافت نگردید.
باز هم تاکید میکنم، از بیراهه رفتن پرهیز کرده، و سخنان یاوه و صد تا یک غاز را بس کنید. و اجازه دهید هیئت مدیره جدید کار را به پایان رساند.
نادر زارع صادقی کارمند باز نشسته دادگستری
| پنجشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۶ ساعت: 13:36 | توسط:علی | ||||
| سلام به نظر بنده اگه همون 470 متر زمین رو حتی در منطقه جنوب شهر تهران میدادن خیلی خیلی بهتر از تراکم و هوا بود. که اعضا نتوانستند اختیاری داشته باشند. به صورت قسطی و با کلی زحمت تونستن به صورت قسطی بفروشند.اعضای تعاونی مغبون واقع شده اند.آقای صادقی تعاونی باید بماند.پیگیر شود.کجای دنیا زمین را با هوا معوض می کنند و یکسان در نظر می گیرند.اینجا اعضا دچار خسران شدند.پس از 13 سال به صورت قسطی و بدون امکان در اختیار داشتن زمین(چون تراکم بود)مجبور به فروش قسطی شده اند.شاید ماندن تعاونی برای پیگیری حق اعضا لازم باشد.هرچند خیلی از اعضای اصلی فوت شده اند. | |||||
| وب سایت ایمیل | |||||
| خواسته قانونی | |||||
| پنجشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۶ ساعت: 11:37 | توسط:علی | ||||
| با سلام و احترام یک خواسته دیگه اعضا باید شکایت و اعتراض به نوع تعویض زمین های بابایی باشه.چون اندازه و مثل همون زمین معوض نشد زمین داده شد.تراکم گرفته شد.واجحاف در حق اعضا شد.باید نمایندگان تعاونی پیگیری نمایند و خسران اعضا را را خواستار باشند.با تشکر | |||||
| وب سایت ایمیل | |||||
| خواسته قانونی | |||||
ما را در سایت دادتعاون(لطفا برویدصفحه نخست) دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 67