باعرض سلام وادب
جناب صادقی شما که تا دیروز چیز دیگری میفرمودید امروز تغییر موضع دادید؟؟؟؟عجیبه بخدا ادم نمیدونه قسمو باور کنه یا دم وبلاگ خروس کلمه و
[In reply to Massy Hamrang]
جناب همرنگ عزیز وقتی که شما با اصرار توانستید اعضائی را با خود همرنگ کرده و تصمیمی برای شرکت بگیرید هر چند که من با آن مخالف هستم ولی چون وبلاگ اکثریت کلمه خواهان آن هستند من هم مثل شما باید تابع آن باشم و هر چه در توان دارم برای پیشرفت هدف روشن شده به کار گیرم بله من مخالف فروش بودم و هستم ولی در راستای تصمیم گیری وبلاگ اکثریت کلمه هدفم و روشم باید تغییر کند که کرده اگر شما هم خواست خودتان را با وبلاگ اکثریت کلمه هماهنگ کنید بسیار ممنون خواهم شد
همیشه گفتم که فروش به ضرر و زیان ما تمام خواهد شد چرا که اگر میتوانستیم (البته ما 192 متری ها )80 متر آن را فروخته و خرج ساخت را بدهیم و 80 ملیون هم وام از بانک بگیریم در آن منطقه دارای یک آپارتمان 110 متر میبودیم که نشد حالا که وبلاگ اکثریت کلمه تصمیمی گرفته من دیگر نمی توانم ساز مخالف بزنم و باید همرنگ شما دوستان برای هر چه بهتر بر گذار کردن آن اهتمام ورزم و همراه هم باید باشیم
فقط در خواست من از هیئت مدیره این است که آن جمله کذائی را از وکالتنامه حذف کنند و گرنه شخصا باید دادخواست به دادگاه صالحه تقدیم کنم و آنرا حذف کنم چون غیر قانونی است و از من امضائی گرفته شده که در اراده من نبوده است اراده من فقط و فقط تفویض وکالت برای فروش تراکم بوده است و اضافه بر آن باید حذف شود
بازرسان محترم شرکت دقت کنند تا این جمله حذف شود و علت عدم تشکیل مجمع عمومی عادی شرکت را در زمان معین توضیح دهند و بسنده نکنند به این که شما خودت در زمانی که تصدی داشتی چرا دیر تشکیل داری و غیره بله من از پشت بام پریدم شما هم میخواهی بپری
ما را در سایت دادتعاون(لطفا برویدصفحه نخست) دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 70