سلام
در سطر ششم الی هشتم صفحه سوم وکالتنامه تفویضی، از جانب اعضاء محترم تعاونی به هیئت مدیره محترم کنونی شرکت تعاونی مسکن قضات و کارمندان دادگستری استان تهران چنین آمده است.
"""" وکیل مرقوم اختیار و حق اعمال و اجرای تبصره یک ذیل بند ج ماده 5 آئین نامه حقوق و مزایای هیئت مدیره مصوب 1379 فقط به نفع اعضای هیئت مدیره فعلی شرکت تعاونی مسکن موضوع این وکالتنامه (وکیل ) مجاز و مختار است """"
1- ما برای تنظیم وکالتنامه برای فروش قدر السهم خود و تفویض وکالت برای انتقال قانونی آن اقدام به تفویض وکالت کرده ایم و لا غیر . و البته با این تفکر اراده کرده و وکالتنامه رابرای این منظور تنظیم کرده ایم . وجود متن فوق در وکالتنامه جای تعجب دارد، که خارج از اراده ما از ما امضاء و اختیار بگیرند.
2- برابر همان تبصره یک بند ج ماده 5 این موضوع باید در مجمع عمومی شرکت تصمیم گیری شود و نه به طور حیله گرانه در وکالتنامه ای که برای این موضوع اراده ای در تفویض کننده موجود نیست گنجانده شود و خارج از موضوع اراده و متن وکالتنامه موضوع دیگری را داخل نمایند
3- اگر چنین است میتوانند در همین وکالتنامه بگنجانند. که طلاق همسرانمان را هم از ما بگیرند.
4- علیرغم گذشت بیش از دو ماه از زمانی که باید مجمع عمومی را تشکیل بدهند گذشته است. هنوز خبری نیست و باید سوال شود چرا مجمع عمومی را تشکیل نداده اند.
5- متاسفانه در متن دریافت قسط اول در سطور آخر گنجانده شده بود . (""" هم زمان با اخذ وجوه ،رسید آنرا تسلیم نموده و این رسید به منزله تصفیه حساب با تعاونی و خروج اختیاری اینجانب از شرکت میباشد """) که اینجانب را به تغییر دادم. چرا که قصد ندارم، از شرکت خارج شوم. و همانجا مورد اعتراض شدید جناب آقای ارغولنی قرار گرفتم. که یکی از وکلا محترم دادگستری که برای در یافت وجه آمده بودند. حمایت کردند. و موضوع خاتمه یافت. و اینجانب از شرکت خارج نشده ام .
6- آقایان به ما ایراد میگرفتند. که مجمع عمومی را در زمان آن تشکیل ندادید. الان اصلا مثل اینکه به فکر مجمع عمومی نیستند. و دو ماه از زمان آن گذشته است. شاید فکر میکنند. همه با امضاء و تسلیم آن رسید از شرکت خارج شده اند. و شرکت مختص به اینان میباشد. خیر آقا مجمع را در سر موعد خود باید منعقد بفرمائید.
7- انواع و اقسام تهمت ها و اهانت ها را به ما (هیئت مدیره قبلی) نسبت دادند. و گفتند که ما (یعنی هیئت جدید ) تبرعی کار خواهند کرد . و بعدا که سوار کار شده اند موضوعی را بدون آن که خبر داشته باشیم من غیر حق و مزورانه در وکالتنامه گنجانده و از اعضاء محترم امضائ دریافت کرده اند.
آیا این کارها صحیح است ؟؟؟؟ ضمنا با گذشت بیش از یک سال و اینکه به گفته خودشان موضوع حسابرسی را به کارشناسان خبره واگذار کرده بودند. و مبلغ 18 ملیون تومان هزینه کرده بودند.که الحمد الله هیچ قصوری نتوانستند بدست بیاورند باید پاسخگوی اهانت ها و تهمت های بی اساسی که به ما نسبت داده بودند، باشند. و 18 ملیون تومان هزینه بی مورد را باید از جیب مبارکشان به صندوق شرکت اعاده فرمایند. که در مجمع عمومی باید مطرح گردد.
دادتعاون(لطفا برویدصفحه نخست)...ما را در سایت دادتعاون(لطفا برویدصفحه نخست) دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 25