رد صلاحیتی که توسط کسانی که صلاحیت این کار را ندارند انجام شده است

خرید بک لینک

سلام

امروز خبر دار شدم در مورد اعلام آمادگی خود برای بازرسی شرکت رد صلاحیت شدم با آنکه من در همین هیئت مدیره به عنوان بازرس علی البدل هستم تعجب نکردم چرا که این آقایان بدرستی میدانند که من گند بعضی از کارهای آنها را میدانم و اگر به عنوان بازرس تعیین شوم البته جلو کارهای اشتباه آنها را میتوانم بگیرم مواردی را که میدانم نمی توانم در حال حاضر افشاء کنم چرا که منتظر گزارش بازرسان فعلی هستم ببینم آیا در گزارش آنها این موضوع درج میشود یا خیر و این بازرسان کار خود را به خوبی انجام داده اند یا خیر و آنوقت است که گزارش خواهم داد اما موضوعاتی را که قبلا اشاره کرده ام میتوانم از کارهای خبط این هیئت یاد آوری کنم تا شما بدانید که چرا من را رد صلاحیت کرده اند

1-      این موضوع را از وبلاگ دادتعاون مجددا درج میکنم

{{{{ تهمت و پاسخ آن

 

سلام

 

در جواب ای داد بیداد در تلگرام از سوی جناب آقای ارغوانی کما فی السابق مورد تفقد بی رحمانه قرار گرفتم که پاسخ آنرا هم درج کردم در زیر ملاحظه میفرمائید

 

جناب آقاى زارع صادقى؛ سلام ،وقت شما بخير ؛اين فرم همان فرمى است كه در زمان جنابعالى و مديران سابق تنظيم شده است و صرفا اصلاحاتى در آن صورت گرفته است لطفا كارشكنى نكنيد و اجازه بديد اين مشكل كه سالها لاينحل مانده است به سرانجام برسد و با شبه افكنى از سوى شما به يقين خواهيم رسيد كه شما هيچگاه قصد فروش را نداشته ايد و الان هم با اين نوشته قصد داريدسالهاى طولانى وضعيت فعلى باقى بماند تا شايد در دوره بعدى مجددا جزء مديران شركت شويد وبه مطامع شخصى خود برسيد.مجددا از شما خواهش مى كنم دست از شبه افكنى برداريد و اجازه دهيد دوستان و سهامداران با آرامش راسا تصميم بگيرند .با احترام ارغوانى مدير عامل شركت

 

u3000

 

جناب آقای ارغوانی  مدیر عامل محترم (اجبارا سکوت خود را میشکنم )خوب است  که اعلام داشته اید که اصلاحاتی در آن انجام داده اید """عجب""" لازم است باز هم یاد آوری کنم که در این شرکت من و شما منافع مشترکی داریم و آن هم فقط و فقط سهمی است که به ما تعلق دارد  من و شما در این شرکت دارای فقط یک رای هستیم و حق اینکه نظریات خودمان را به دیگر اعضائ تحمیل کنیم نداریم اگر غیر از این است لطفا راهنمائی کنید تا من هم بدانم

 

آیا اینکه من از امضاء نامه ای که خود شما هم اذعان داشته اید که خلطی دارد جلو گیری کنم شبهه افکنی است ؟؟؟؟؟ آیا حتی به تفکر خودتان هم احترامی قائل نیستید سهامداران محترم باید نامه ای را که خود شما هم آنرا تائید نمی کنید امضاء کنند و تالی فاسد آنرا متحمل شوند چرا که من باید از انعکاسات ذهنی شما بترسم و کاری نکنم زهی خیال باطل البته از شما تشکر میکنم که تابع احساسات هستید و بلافاصله انعکاسات ذهنی خودتان را بروز میدهید بدون آنکه به متن نوشته شده و نظری که بیان شده و اینکه درست است یا خیر توجهی نمی کنید و شمشیرتان همیشه آماده است که هر گونه تفکر حتی اگر منصفانه و از روی دلسوزی هم باشد تخطئه کنید

 

اما و اما اینکه فرموده اید کارشکنی  من حق دارم نسبت به دارائی خودم تصمیم بگیرم و اینکه شما طالب فروش هستید به من ربطی نداشته و ندارد من خواهان ساخت هستم

 

اینکه سالیان سال لاینحل مانده است بر میگردد به کارهای نا شایستی که توسط شما و آقای جراحی و خانم تقی زاده و آن خانم .........  مریم .......... در این تلگرام انجام داده اید ما تصمیم داشته ایم که ساخت را انجام دهیم و کار را شروع کرده بودیم حتی جناب آقای شفیعی خورشیدی به همراه چهار نفر دیگر از طریق بانک مسکن در شرف دریافت وام بانکی یک صدو شصت ملیونی برای هر واحد بودند و توافق بانک را هم دریافت کرده بودند که موردحملات نا جوانمردانه شما و دوستانتان قرا گرفت و مسکوت ماندو اینکه مدت هفت ماه تمام کار خاک برداری به تعویق افتاد و تازه به صورتی غیر اصولی و ناتمام انجام گرفته است باز هم تقصیر شما ست اینکه اعضاء محترم را از امضاء چنین نامه ای نحی کنم البته که باید انجامش بدهم چون با امضاء چنین نامه ای مسلم است دست شما برای کارهای ناشایست دیگر باز می ماند و من به عنوان بولدوزر باید از کار ی که درست نیست جلو گیری کنم

 

و اینکه تهمت میزنید که بنده مطامع دیگری را دنبال میکنم باید به عرض مبارک شما برسانم بنده دلم برای کارهائی که کرده ام میسوزد چون از اول گفته ام که برای کار خود پاداش باید دریافت کنم و به صورت مفت و مجانی کار نمی کنم و این را مجامع عمومی تائید کرده و هر چه که دریافت داشته ام برابر مصوبه مجمع بوده است و کار هم انجام داده ام که شما تنها و فقط تنها کارهای ما را دنبال کرده اید و تا این ساعت هیچ گونه کاری برنامه ریزی شده از شما مشاهده نشده است اینکه توافقنامه ای نوشته شده که ما سه بار چنین کاری را انجام داده بودیم که مدارک و اسناد آن در شرکت موجود است

 

اینکه شما تبرعی کار میکنید ولی چشم به مطامعی دوخته اید که آنرا فرا فکنی میکنید و به دیگران نسبت میدهید از شما بعید است ما شرکتی را شسته و رفته با نظریه کارشناسان خبره حسابداری برابر مفاد اساسنامه  به شما تحویل داده ایم چه لزومی داشت  که مجددا حسابهای شرکت را به حسابداران خبره برای حسابرسی داده اید و مبلغ 18 ملیون تومان هزینه کرده اید و چیزی گیرتان نیامده است و سکه یک پول گردیده اید آیا شک و شبه شما بر طرف شد  باید که این 18 ملیون تومان پول بی زبان شرکت را که بی خود و بی جهت هزینه کرده اید عینا به صندوق شرکت از جیب مبارکتان بر گردانید شک و شبهه خصوصی شما به شرکت ربطی ندارد

    از پاراگراف ضمن تائید اقدامات انجام شده نامه متن زیر اضافه گردیده بود

 

چنانچه اقدامات فروش توسط هیئت مدیره منتخب مسجل گردید و وجوه متعلقه به اینجانب اعم از تراکم و تجاری و غیره پرداخت و توسط این جانب دریافت شد رسید امضاء شده توسط اینجانب به منزله تسویه حساب و خروج اختیاری از شرکت تلقی و دیگر حق هر گونه ادعای  را با در یافت حقوق متعلقه از خود ساقط میدانم}}}}

 این آن جمله ای بود که اضافه کرده بودند تا اعضاء را از شرکت به صورتی غیر قانونی و با امضاء خود آنها اخراج کنند که امضاء نکردم و افشاء کردم تا دیگران هم امضاء نکنند

2-      و به این هم اکتفا نکردند در وکالتنامه ای که از اعضاء می گرفتند که گرفتند من غیر حق و خارج از اراده وکالت دهند جمله ای را گنجانده اند که با امضاء آن عضو دیگر حق اینکه از آن جمله تخطی کند را ندارد و بنا بر آن این آقایان میتوانند کلیه پاداشهائی را که بر طبق قانون برای اعضاء هیئت مدیره در پایان ماموریتشان در نظر گرفته شده است را یک جا برای خود برداشت کنند

آقایان فراموش کرده اند که زمین را فروخته اند که ارزش افزوده آن توسط هیئت مدیره های قبلی ایجاد شده و آنها شخصا در ایجاد آن ارزش های افزوده به زمین ( در یافت سند مالکیت و  جواز ساخت 14 برج ) دخالتی نداشته اند و به قول معروف میراث خوار هیئت مدیره های قبلی هستند و می خواهند حق آنها را بالا بکشند و در مقابل اعتراض قبلی من در جلسه مجمع عمومی به طور فوق العاده گفتند که مجمع تصمیم گیرنده  است که البته در مجمع عمومی اخیر اکتفا کنند به آن وکالتنامه و خواهند گفت در این مورد اعضاء وکالت داده اند و قابل بحث نیست  که این مسئله توطئه ای بیش نبوده که انجام شده است

 

3-      آقایان با در یافت پنج سال ادامه شرکت به این فکر هستند تا با ادامه کار بتوانند از حسابهای شرکت به نفع خود بهره بر داری کنند چرا که اگر مدیر تصفیه انتخاب میشد کلیه دارائی شرکت تقسیم میشد و تکلیف اعضاء روشن میشد که این آقایان این را نمی خواهند و اطاله شرکت را برای بهره برداری از آن لازم میدانند

4-      این شرکت یک شرکت تجاری تعاونی است و هر کس در آن فقط و فقط یک رای دارد و مقام و منزلت اجتماعی و غیره در این مورد دخالتی ندارد اگر تصمیم اشتباهی گرفته شود هر عضوی میتواند بازخواست کند و هیئت مدیره مکلف به پاسخگوئی است

5-      نتیجه و گزارش بازرسین شرکت نشاندهنده خوبی یا بدی حسابرسی ها خواهد بود

نادر زارع صادقی کارمند بازنشسته دادگستری

دادتعاون(لطفا برویدصفحه نخست)...

ما را در سایت دادتعاون(لطفا برویدصفحه نخست) دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 40 تاريخ: شنبه 14 بهمن 1396 ساعت: 21:36

صفحه بندی