گله دارم گله

خرید بک لینک

سلام.

 

مستقیم از حضرت آیت اله آملی لاریجانی ریاست محترم قوه قضائیه گله دارم. حضرت آیت اله، قبل از ریاست جنابعالی بر این دستگاه تنها دلخوشی ما افراد خانواده بزرگ قوه به این بود. که هر گاه مریض میشدیم. بیمارستانی بود که به ما رسیدگی میکرد. هر چند کامل نبود اما مجانی بود و مایه امید واری. که زمان پیری و از کار افتادگی بتوانیم از آن استفاده کنیم. اما زهی خیال باطل که از زمان تصدی شما آن هم، آرام آرام دارد از دست ما خارج میشود. اول مبلغ سه هزار تومان می گرفتند. و حالا اضافه شده به پنج هزار تومان  و کم کم میرود تا برسد به روز شود .

 کسانیکه در ادارات دیگر این نظام مشغول کار هستند. نظیر شهرداری و شرکت نفت. که در حال حاضر حقوق های آنچنانی دریافت میکنند. برای رفاه آنها انواع و اقسام تسهیلات در نظر گرفته میشود. باشگاههای مخصوصی دارند. بیمارستانهای مجهز ی دارند. اما متاسفانه قدر و قیمت کارهای قوه قضائیه به جائی رسیده است. که به قول معروف: مثالی هست میگویند. آنکه به ما ن...ده بود سکینه   ک... دریده بود. چنان این دستگاه زبون شده است. که عده ای معلوم الحال، به خود اجازه میدهند. که به قضات عالیقدر و کارمندان شریف این دستگاه آنچه را که شایسته و لایق خودشان هست نسبت دهند.

حضرت آیت اله حد اقل درخواست بازنشستگان این دستگاه خصوصا کارمندان که حقوق دریافتی آنها حتی کفاف کرایه خانه را نمی دهد. این است که مانند سابق بتوانند. از بیمارستان دادگستری مجانا استفاده کنند. و هزینه ای برای سلامتی خود نپردازند. این حد اقل را از آنها دریغ نفرمائید. سفرهای زیارتی و سیاحتی و تفریحی پیش کش، استفاده از ویلاهای شمال و غیره پیش کش، وامها ئی که تعلق نگرفت. هیچ. ولی این درمان مجانی را چشم انتظار داریم. لابد مجانی بودن این بیمارستان از سالیان گذشته در بودجه قوه منظور میشده است. چرا اکنون این بودجه کسر شده. بعید است، که روسای قبلی قوه قضائیه آنرا از جیب مبارک خود پرداخته باشند. علت اینکه اکنون قطع شده است معلوم نیست ! لطفا اقدام عاجل مورد انتظار است .

دادتعاون(لطفا برویدصفحه نخست)...

ما را در سایت دادتعاون(لطفا برویدصفحه نخست) دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 30 تاريخ: شنبه 14 بهمن 1396 ساعت: 21:36

صفحه بندی