روز گذشته با مدیران چند مجتمع در حال ساخت در منطقه 22 از جمله یاس گفتگو داشتم که استقبال کردند و اطلاعاتی را باید در اختیار من بگذارند که به سمع و نظر شما دوستان برسانم
اشتباه نشود در این مورد نه من سمتی دارم و نه میخواهم داشته باشم فقط اطلاع رسانی میکنم و در صورتی که مشتاق باشید میتوانم روز و ساعتی را معین کنم تا بتوانید از پروژه ها دیدن فرمائید
دادتعاون(لطفا برویدصفحه نخست)...ما را در سایت دادتعاون(لطفا برویدصفحه نخست) دنبال میکنید
برچسب: پروژه, نویسنده: بازدید: 30